06 januari 2007

Är detta synvillor eller på riktigt



Jag hörde att en brud hade lärt sig flyga av sig själv. Först hade hon satt sig ner på marken och sen hade hon lagt sig ner och sen så började hon sväva av sig själv. Hon flög bara högre och högre upp. Så pladask ramlade hon ner med en stukad fot som resultat av sitt äventyr. Fan tro det!

Jag hörde om en halvnaken klosterbroder som hade övernattat på en glaciär högt uppe i Himalaya. Han hade suttit på en liten träbit och mediterat och blivit lite transcendens och lättat från träbiten och stått stilla i luften och svävat en meter över glaciären. När munken vaknade hade han bara fått blåskatarr som resultat av sitt äventyr. Fan tro det!

Jag hörde att en kille som sysslar med Big Bang fått Nobelpriset i fysik. Grabben menar att hela universum blivit till av en något som var mindre än en liten skitfläck på min tumnagel. Snart börjar dom väl snacka om att Calvinol verkligen gjorde den där resan genom tid och rum som man kunde läsa om för ett tag sedan. Fan tro det!

Om: , , , , ,

3 kommentarer:

Anonym sa...

fan jag tror det!

Anonym sa...

*skrattar*
Bra svar från en så ung människa som du är. Vishet brukar komma med åren. Dock inte hos alla :-)

”En predikant vid namn Miller räknade ut att Jesus skulle komma tillbaka år 1843. När det året gick ut utan att Jesus hade kommit ändrade han sig och sade att han hade menat "det judiska året" vilket har nyår på hösten. Alltså skulle Jesus komma under första halvan av 1844. När inte detta heller slog in upplevde många en stor besvikelse.”

Anonym sa...

Man tror fan så mycket.
Det är bättre att veta :-)